Selling Price
RM 30.00
+-

Sold by SMOBookstores

Visit
 
Report

TERBITAN : KARYA SENI

PENULIS : MARDIHAH

Kisah silam yang sentiasa melukakan. Namun kisah cinta aku hadir seperti langit yang meneduhkan

**********
“Kalau kita ditakdirkan berpisah, you nak cari lelaki yang macam mana?” Khalil

“Kalau dia senyum kan, hati I mesti akan rasa berdebar-debar. Macam ada gendang tau kat hati I nanti.” Sara

Namun bilang emak, Sara ini tak akan sesekali beroleh bahagia. Sumpah itu sendiri telah diiakan oleh Sara, bahawa memang takdirnya akan begitu. Bahagia takkan pernah singgah dalam hidupnya. Khalil itu lantas bukan jodohnya, malah penyebab deritanya.

“Pergilah mana saja kau pergi. Sesekali pun kau takkan bahagia. Kalau aku dah benci dan tak reda dengan kau, sampai bila-bila kau akan sentiasa merana.” - Nonie

Kerana khilaf dan titik duka itu, dia menjadi pelarian di bumi Melbourne, mencicip manisnya kehidupan bersama Haslinda, mak su kesayangannya. Dalam tak sengaja, wajah yang lama bermuram itu mula pandai mengukir senyum kepada insan selain Haslinda saat munculnya Reza. Lelaki yang mengembara ke tanah kanggaru mencari anak lelakinya.

“Kau ada dua bulan lebih aje kat sini nak cari anak kau. Untuk pengetahuan kau, wahai Encik Reza oi, pulau yang bernama negara Australia ni besar. Kau ingat Aussie ni kecil macam Melaka?” – Sara

Mereka bertekak, bersenda, lalui musim kegembiraan yang buat hati masing-masing berbisik rasa indah. Sara menjadi penenang yang setia buat Reza. Dan apabila tiba saat untuk Reza pergi, Sara masih kukuh memegang rahsia hidupnya.

Dan akhirnya tiang utuh dalam hidup Sara telah roboh. Saat Haslinda dikhabarkan hilang, bagai roh Sara turut sekali melayang. Seperti tujuan hidupnya telah terlupus sama sekali.

Ketika itu, Reza pula membalas segala kebaikan Sara sepenuh hati. Kemunculan emak Reza yang begitu penuh kasih dan sayang bagaikan penawar bagi segala kesakitan Sara Nur Naila selama ini. Kebahagiaan yang dirasa itu buat Sara tekad mengikat hatinya buat Reza.

“Lain kali kalau ada orang tanya, Sara ni kawan Reza ke? Atau Sara ni siapa? Jawab macam ni.” - Reza

“Jawab macam mana?” - Sara

“Saya ni isteri Reza.” - Reza

Reza yakin jalinan cinta itu perlu dinoktahkan segera. Dan apabila akad menyatukan, kisah silam dan luka lama isterinya itu telah melahirkan ‘Sara Nur Naila’ yang baru.

Dan Khalil, dia menjadi lelaki yang terus setia meskipun Sara itu telah menjadi milik Reza. Dia lelaki yang menyembunyikan keresahan akibat kisah silam si gadis yang berpunca daripada dia.

Satu soalan yang Sara Nur Naila fikirkan tanpa henti. Sejauh mana dia berusaha, mampukah dia untuk terus bahagia jika ada satu doa tak henti menghantui hidupnya?

“Ingat Sara, pergilah mana saja kau pergi. Sesekali pun kau takkan bahagia.”

View more detail

Reviews & Feedback

Product Reviews ()

Already purchased this product? Write your review here.

    Feedback ()

    Satisfied with the seller's service after purchased? Write your feedback here.

      Product Q&A

      answered
        • Topic

        /300

        (this will only be visible between you and seller)
        • All your Q&A posts are available in My Page > My Shopping Talk > My Q&A History.
        • Once seller replies, you will be notified by email.
        • Your posts may be removed and PrestoMall reserves the right to suspend your account if inappropriate contents are found;
          • Any implication of direct trade / discounts with your contact number, email address, or any offline contact point.
          • Any indication of libel/defamation, inappropriate price comparison, unrelated ads, etc.
        Submit Question

        Exchange & Return Policy

        Seller's Information

        Seller SMOBookstores
        Shipping from
        Return/Exchange address
        Notice on Return/exchange Dear Customer, we are sorry that you have decided to return your item. For our product : - Books - Defective / Faulty Item (eg : missing pages, manufacturing defects). (RETURNABLE WITHIN 7 DAYS) Multimedia and Stationary - NOT RETURNABLE (REFER MAIN SUPPLIER ONLY) Hotwheels and Games - NOT RETURNABLE

        PrestoMall Return/Exchange Policy

        1. Cancellation
          • Request for cancellation if product has not been dispatched after payment completion.
          • Strictly no cancellation for E-voucher after purchased.
        2. Return
          • Request for return within 7 calendar days following delivery date.
          • Check seller's approval on buyer's request.
          • Buyer sends product in question to seller.
          • Seller receives and checks returned product.
          • Seller approves return and return is completed.
          • Strictly no return or refund for E-voucher.
        3. Exchange
          • Request for exchange within 7 calendar days following receipt of delivery.
          • Check seller's approval on buyer's request.
          • Buyer sends product in question to seller.
          • Seller receives and checks returned product
          • Seller send new product to buyer, and buyer receives it, and exchange is completed.
          • No exchange for E-voucher purchased.

        How to Request for Cancellation/Return/Exchange

        • You can request for cancellation after completing payment and if product has not been dispatched by then, cancellation request is approved and you can receive refund.
          But, in case seller has already dispatched product, cancellation request can be rejected.
        • You can request for return after obtaining product, you should send the product in question to seller.
          After seller checks if returned product is flawed, and approves your request, return is completed and payment is refunded.
        • You can request for exchange if wrong product is shipped, you should send the product in question to seller.
          After seller checks if returned product is flawed, seller approves your request, and re-sends new product.

        Criteria for Return/Exchange

        You can request for return/exchange within 7 calendar days following delivery date. But return/exchange request cannot be made in following cases:

        • When request due to change of mind is made after 7 calendar days following delivery date
        • When product is used, destroyed or damaged
        • When tag attached to product is removed or package of product is opened and product value is damaged
        • When sealed package is opened or packaging materials are lost
        • When too much time has passed and product value has so decreased that its re-sale is not possible
        • When return/exchange request is made for customized product such as hand-made shoes or accessories
        • When components of product (including free gift) have been used or lost
        • When buyer did not follow instructions included in product

        As e-voucher products are immediately sent to your e-mail, returns/exchanges are not available. Please take note of this before purchase, and input your e-mail address correctly.

        As Mobile Top-up products are directly reloaded on your cell phone number, returns/exchanges are not available. Please take note of this before purchase, and enter your cell phone number correctly.

        For any inconvenience regarding Cancellation/Return/Exchange, please email to [email protected] and we will do our best to help you.

        Notice

        • Please note that, direct transaction with the seller without using PrestoMall payment service can cause problems such as; not receiving the product, receiving different product etc.
        • For sales products and contents registered by the seller, PrestoMall run by Presto Mall has no responsibility on any of the registered contents.

        Successfully added to cart.

        SARA NUR NAILA

        Qty: 1
        Total
        Continue Shopping
        Checkout Now

        Error add cart. Please try again

        Order Summary

        SARA NUR NAILA

        Qty: 1
        Total
        Continue Shopping
        Checkout Now